piątek, 23 stycznia 2015

film

Zawsze moga poczekać do końca sezonu i kupić DVD/BD na amazonie. Można też opłacać Netfliksa przez VPN. Część tych seriali byc może będą nadawać w kanałach dostępnych w kablówkach.
Chyba nie postulujesz udawania, że seriale których nie można legalnie oglądać w Polsce nie istnieją?czemu od razu dla piratów? Są zagraniczne kanały, na których bez problemu można oglądać nowości. Poza tym… czy to, że czegoś u nas nie ma oznacza, że ma się o tym nie pisać? Osoby, które się interesują takimi rzeczami dają sobie radę i bez piracenia oglądają nawet nowości z którego dużo się dowiedziałam. Nie miałam pojęcia o drugiej serii Broadchurch – byłam przekonana, że to jednosezonowa miniprodukcja! Cóż za miła niespodzianka.Przez dłuższy czas trwała dobra passa dla seriali, niektórzy mówili o ich złotej erze – Sopranos, The Wire, Breaking Bad, żeby wymienić kilka najbardziej docenionych produkcji. Jednak ta zwyżka chyba się kończy: osiem z powyższych dwunastu seriali to nie oryginalne historie, ale adaptacje, remake’i itp. Brak pomysłów na dobre historie? Większość nowych seriali, o których słyszę to również skądinąd wzięte teksty, przerobione na serial o bieliźnie (całkiem niezłe historyczne romansidło Outlander, Leftovers, Marco Polo, żeby wymienić kilka ostatnio poznanych).

W amerykańskim kinie popularnym też coraz częściej królują przeróbki – Igrzyska Śmierci, czy taśmowo produkowane adaptacje kolejnych komiksów. Troszkę niepokojące zjawisko. Muszę przyznać, że okłamywanie bielizna, co do swojej lokalizacji nie wydaje mi się super uczciwe. Plus trochę ryzykownie jest podawać w takiej sytuacji pełne dane np. dotyczące swojej karty kredytowej. A ja lubię wracać do tego, co mi sprawiało przyjemność. I jak mam dvd, to mogę pokazać serial innym. A po trzecie, to zapłaty za możliwość obejrzenia serialu – chętnie płaciłabym BBC jako takiej, ale nie mam innego sposobu
“lub oglądać zagraniczne kanały na platformach telewizyjnych.”
Na przykład jakich? Ja korzystam z UPC i z zagranicznych stacji mam tylko te emitujące wiadomości. Nie można liczyć na FOX czy BBC ONE
Co do komentarzy wyżej – pisanie o serialach nadawanych tylko w Polsce byłoby trochę bez sensu. Na tej samej zasadzie nie można by pisać o premierach zagranicznych (bo przecież minie kilka miesięcy!). Bez problemu można wykupić sobie dostęp do nie-polskich serwisów streamingowych (np. do Netflixa) lub oglądać zagraniczne kanały na platformach telewizyjnych. Dlatego nie rozumiem pretensji do autorki tego ciekawego artykułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz